Lägesrapport

Helgen spenderas i Arvika-trakten. Igår spelade Johannes brors band De Van på torget och ikväll är Johannes på klassfest.

Själv hänger jag i svågern och svägerskans lägenhet. Har käkat pizza och äter choklad, mys!!

Så himla skönt att komma ut i lite värmlandsluft. I morse vaknade jag och istället för en brummande fläkt, människor som skriker eller trotsiga treåringar så hörde jag en porlande bäck och fågelkvitter. Så otroligt skönt att få lite ny energi och bara vara.

Det är verkligen inte alls roligt att bo i lägenhet på sommaren. Nästa lägenhet får nog bli på bottenplan så att man iallafall har en veranda att sitta på.

Något annat som är spännande är alla sunkiga bilar som kör runt här i stan. Fulla med öldrickande värmlänningar och alla spelar de musik med basen i bott. Den här lägenheten ligger precis bredvid cruisingleden och musikdunkandet överröstar nästan filmen jag ser på.

Hoppas ni har en skön helg!!

Kommentarer
Nina

HAHA! Ibland är det en riktig PINA att bo i denna lägenhet med vägen så nära! Studenten och sommaren är värst ;)

2011-06-19 @ 12:49:07 | http://stuck.blogg.se/
Nina

Hihi. Ja den är rolig!! :)



Jasså. Men den finns på Nordell's, så nästa gång du är i Arvika får vi gå dit och smaka (köpa) :P

2011-06-22 @ 14:45:23 | http://stuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback