Mycket att göra idag

Man får det som man gör sig. Idag har jag värsta listan att beta av, kan i och för sig vara bra att spara något till de övriga 9 veckorna av mitt sommarlov.



I alla fall. På listan idag:

  • Kolla restider + eventuella reskort till fredag
  • ( Vi ska till Arvika och jag har en sån där smygande känsla av att det finns ett rabattkort liknande det vi har här i Örebro, som man bara laddar med pengar och så blir det billigare).
  • Lägga tillbaka skomattan
  • (Den blev lite lätt fuktskadad av min skura-golvet-olycka och har sedan dess legat innanför ytterdörren och torkat av någon anledning. Tillbaka ska den iallafall).
  • Flytta vinterjackorna till klädkammaren + städa bort vinteracessoarer
  • Det kanske är dags för det nu...
  • Förbereda repertuar till spelning i Hallsberg

Så ser min dag ut. Sen ska jag träna också. Fett med gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback