Veta mer om mig

Fredag igen. Härligt! I Örebro skiner solen från klarblå himmel. Enligt en termometer är det 17 grader och enligt den andra 19. Vi måste nog köpa en ny. Varmt är det iallafall.

Jag ska snart åka till uni för förhoppningsvis sista gången den här terminen. Eftersom vi skrivit uppsats den sista tiden så var det ett tag sen jag var där.

Angående rubriken så tänkte jag försöka hitta på något sätt att blogga lite mer frekvent och att det då kanske skulle vara kul med nåt liknande 30-dagarslistan. Nu hittade jag den och jag tyckte inte riktigt att den tilltalade mig... Jag kanske tar och hittar på nåt eget istället. Så, är det något ni tycker skulle vara spännande att veta om mig? Annars freestylar jag =)

Härlig fredag på er!! (Idag bloggar jag vid andra datorn, alltså ingen fin bild på mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback