Åter till vardagen

Du var det måndag. Man blir verkligen helt dagvill när man varit hemma och varit sjuk i en vecka.

Halsen är bättre (pepparpepparpepparpeppar). Det gör fortfarande ont, men nu är det nästan som vanligt halsont. Igår kunde jag äta hela dagen, superskönt!

Har istället fått värsta hostan. Vaknade i natt och höll på att hosta upp lungorna kändes det som. Det gick över som tur var så jag kunde somna om.

Nåväl, idag är det åter till verkligheten som gäller och usch vad det tar emot. Det är så mycket att ta tag i och som jag borde göra så att jag blir trött bara av att tänka på det. Dessutom har jag noll motivation att ta tag i skolan igen, när man missat en vecka i den här kursen gäller det att leka detektiv för att ta reda på alla jädra ändringar som händer.

Ja ja, det är bara att bita ihop. Ska försöka göra det mesta nu på förmiddagen så att jag kan sova eftermiddag sen.

Just det. Jag har även fått "mindre vanliga" biverkningar av penicillinet = kliande nässelutslag över hela kroppen. Har telefontid på vc nu på morgonen så jag kanske måste traska dit också.

Trevlig måndag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback