Hur var Indoor Walking?

Eftersom jag trodde att jag skulle starkt ogilla det så blev jag positivt överraskad.

Håkan som ledde passet agerade berättare, vi var och sprang i orienten, i sanddyner och en massa annat fränt. Det låter kanske lite flummigt, men Håkan gjorde det riktigt bra och storyn gjorde det uthärdligt.

Jag fick tidigt kramp i foten, men blev av med det mot mitten av passet.

Betyget blir nog 3/5, enbart tack vare ledaren. Jag tror inte att jag kommer att prova det igen, det är fortfarande trevligare att ta en rask promenad i frisk luft och på något vis känner jag mig ganska frisk när jag tycker så.

Måste också få berätta att vi var och såg 3D-bio för första gången i helgen. Vi såg den senaste Disney-filmen, Trassel. Sjukt bra, Disney is back! Att se i 3D var coolt, men kändes inte helt färdigarbetat. Om något befann sig i vår förgrund, alltså en bit ut så blev det suddigt tills det tog sig inåt bilden. T.ex. så kom det en fjäril flygande in mot bilden och den var oskarp tills den kom lite längre in. Svårt att förklara, man måste nog prova.

Jag var lite orolig för att det skulle bli jobbigt att ha 3D-glasögon på mina egna glasögon, men det gick hur bra som helst som tur var! Jag var också lite orolig för att jag skulle må illa, men den enda bieffekten blev lite lite huvudvärk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback