Vart tog veckan vägen?

Poff så var det torsdag och föreläsning+seminarie. Eftersom jag bara varit på uni en gång den här veckan känns det skumt att det är fredag imorgon, dock väldigt skönt!

Imorgon ska jag prova Indoor Walking för första gången. Ska blir mycket spännande eftersom jag har supersvårt för spinning. Ser liksom inte meningen med att sitta inomhus och cykla och inte komma någon vart. Särskilt när man kan cykla ute, få frisk luft och titta på omginingarna istället.

Nu provar jag alltså på typ jogging inomhus istället. Spännande...jag återkommer med betyg (och bilder från i helgen).


En sånhäringa ska Mathilda stå på imorgon.

(För övrigt kommer det upp en massa sjuka grejer när man söker på Indoor Walking, äggmackor, sprutor, bikinibrudar och spaghetti bl.a. HUR, är det relevant?)

Kommentarer
Nina

Ååh, såna träningsmaskiner är ju skitbra, tycker jag. Bra för armar och ben och flåset kommer upp :)

2011-03-04 @ 10:25:47 | http://stuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback