FREDAG!

Ha ha, hade tydligen haft den här rubriken tidigare. Det är liksom något visst med fredagar, även fast det är arbetsdag. Känslan av att helgen ligger framför en.

Klockan står på 05:19 här hemma och om sisådär 40 min ska jag bära iväg till Friskis för en hel jobbdag fram till kl. 15:15. Sen ska det skrivas uppsats till kl. 18 när bibblan stänger. Mathilda måste komma ihåg att fylla på med energi om jag ska orka var en trevlig person hela dagen. Trött Mathilda i kombination med lågt blodsocker är ingen höjdare.

Solen skiner i Örebro och jag ser fram emot en frisk cykeltur. vad gör ni idag?


Kommentarer
Nina

Ja vi har skickat till dem förut nån gång men inte så mycket! :)

Ja imorgon ses vi, ska bli riktigt roligt.



Jag ska spela match ikväll, därför åker vi 06.00 imorgonbitti med buss ifrån kstad till Sthlm :P

See ya

2011-05-20 @ 09:16:04 | http://stuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback