FREDAG!

Så var arbetsveckan nästan slut. Jag sitter och pillar lite på en intressenväckare till vår uppsats. Det går sådär, det blir så kort...

Tänkte ge mig på en långprommis så här medans solen skiner. Det ser himla nice ut!

Jag har en solodag idag. Johannes är på uni, kommer hem en kortis och sen bär han iväg på fotboll med grabbarna. Könsstereotypt värre =)

Jag fick ett presenkort på SpaHuset i födelsedagspresent och har försökt få tag på dem nu på morgonen för att se om de möjligtvis har någon tid åt mig idag. Det är ingen som svarar så vi får väl se hur det blir. Fick precis tag på dem och det var fullbokat både idag och imorgon. Det får bli en pysseldag idag helt enkelt. Kanske åker och köper ett pussel, ja, det tänker jag banne mig göra!

Trevlig fredag på er!


Ett av mina pussel. Nåt liknande det här blir det nog, på typ 1500 bitar kanske? Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback