Härlig helg!

Söndag kväll och vi kikar på Poirot. Jag har målat naglarna med mitt nya nagellack, guldglittrigt. Webcamen gör det inte riktigt rättvisa, men det är ett försök iallafall:



Helgen har varit supernice. Så skönt att slappna av och bara vara. I lördags låg Johannes och jag och drog oss till 11, vilket är mycket ovanligt för att vara vi. Sen gjorde vi ingenting hela dagen. Underbart!

Idag har jag varit i Kga och firat mami. Hela familjen var där, supermysigt och härligt att få ladda batterierna. Mindre roligt att mötas av ett punkterat däck när jag kom tillbaka till Öret. Fick en rask promenad istället...

Imorgon vankas förberedelser för fredagens opponering och eftermiddagsjobb.


Johannes ville vara med också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback