Sömnig söndag

Så. Nu har jag suttit inne alldeles för länge idag. Har skjutit upp handling i ca en timme nu så det är väl dags att åka snart.

Johannes har varit på uni hela dagen och är nu på fotboll. Därav mitt segande.

Jag har iallafall varit duktig och fixat med uppsats idag, diskat och dammsugat. Har till och med hunnit med att sova ikapp några timmar som jag låg back. Känner mig starkare och piggare.

Igår var vi på dop och träffade hela Algestensklanen, mycket mysigt. Söta svägerskan Nina hade köpt ny systemkamera vilket gjorde att min kamera inte kändes så spännande vilket gjorde att den låg kvar i väskan ganska mycket. Några bilder har jag iallafall tagit, bjuder på ett fåtal här:


Simon, Astrid, Ulrica, David (med Folke i famnen) och den roliga prästen.

Kusinerna och morbror Simon hjälps åt att tvätta bil. Det ledde till några olycks-duschar.

Jag och Elia.

Nina och Astrid spelar krocket.

Simons raggarbil med röda säten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback