Blä!

Nu blir det lite negativitet, men jag ska avsluta det positivt :)

Det är galet trist att vara själv hemma, jag känner mig så himla inlåst och mår bajs. Det är superfint väder ute och ingen kompis hemma som jag kan promenera med, alla lyckas vara bortresta. Jag får panikattack på panikattack och det suger. Fan, vill verkligen klara av att vara själv och oftast går dtfaktiskt bra, men nu spökar väl pms:en antar jag....

..och i skrivande stund lyckas jag få tag på Renate, fantastiskt! Vi ska hyra film :) Jag vet att jag måste lära mig, men om man har en massa energi och bara vill hitta på nåt så är det inte kul att vara själv och ledsen.

Snart kommer Johannes hem, bara 2 dagar kvar nu. I can do it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback