Sunny Saturday

Oj oj oj vad dålig jag har varit på att blogga på sistone. Men jag har ju faktiskt semester : )

Johannes och jag skyller allt på semestern nu. Vi har inte bråttom nånstans och vi äter och dricker gott. Man kan ju inte ha en massa måsten och undvika sånt man gillar när man har semester och ska njuta.

Bilder från Kolmården finns på facebook, blev ganska många och det är mycket smidigare att lägga upp dem på fejjan.

Snabb update sen senaste inlägget

Massa bråk med bovärden angående tapetsering. Dålig info och som vanligt får vi ligga på som sjutton för att saker ska bli gjorda och även rätt gjorda.

Allt blev klart iaf och det blev snyggt. Har inte riktigt bestämt mig för om jag ska lägga upp bilder på resultatet. Ni får nog komma och hälsa på istället : )

Jättehärlig minisemester i Norrköping (mycket vacker och mysig stad) och Stockholm. Massa bebisar, we like!



I torsdags fick vi besök av de här sötisarna (notera hur snyggt Stina matchar trappuppgångsfärgen). Ett stort tack till familjen Algesten Andersson som lät oss bo hos dem medan vi fick nya tapeter!


Nu ska jag diska lite och fixa klart matlåda. Ska jobba på Siba i helgen och på Friskis på måndag. Johannes är i Eskilstuna med sin brukare, sådär lagom kul att vara själv hemma och inte är jag särskilt jobbsugen heller. Alla smarta människor myser väl i sina trädgårdar eller badar istället för att åka och handla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback