Helg!

Nu har det varit några händelserika dagar...

Igår var det städdag och tvättdag så nu är det mesta fläckfritt, utom mina jeans som jag fick oljefläckar på nu på morgonen. Ibland har man dock tur och jag fick en tvättid direkt, ska snart ner och hämta dem så får vi se hur det gick.

Lyckade som sagt städa det mesta innan jag stack kniven i mig och fick avbryta innan disken var klar. Dumt!

Nu på morgonen har jag gått bredvid på Friskis och lärt mig hur helgstädningen går till. Mycket trevligt och så har man hela dagen kvar när man kommer hem. Ska fixa jeansen först och sen ska jag måla klart skohyllan så vi kan rigga den imorgon.

Tänkte även ta en sväng ned på stan och shoppa lite, förhoppningsviskan kan man möta upp Johannes där. Han håller på och tentapluggar för fullt, tre tentor på två veckor är inte att leka med.

Vad gör ni idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback