Mycket mycket!

Ja, datorn får stå tillbaka lite nu. Jag prioriterar Johannes när jag kommer hem på kvällen, Johannes och Mario :)

Vi har just belönat oss med nya Super Mario-spelet till Wii!


Så himla kul! Man kan samarbeta och spela 2 st samtidigt vilket är både sjukt roligt och sjukt svårt. Man springer in i varandra hela tiden innan man lärt sig strategin :)

Annars så har jag precis börjat en ny delkurs, personlighetspsykologi. Än så länge är det sådär-kul, hoppas det blir bättre. Eftersom man knappt fick något ledigt i jul så är jag ganska trött och längtar efter ledighet nu. Blir inte bättre av att jag inte haft en ledigt helg på jättelänge. Men bara en jobbhelg kvar, sen blir det en ledig helg äntligen!

Idag är det ingenting på uni utan jag ska plugga hemma. Bär nog iväg till Varberga bibliotek för att läsa, annars blir det inget gjort. Skönt ändå att få äta lunch hemma och slippa härja iväg på full buss med massa konstigt folk. Tänker nog sova lite middag också så att jag kommer ikapp. Om jag ska palla att värda ikväll behöver jag det...


Kommentarer
Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-21 @ 21:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback