Idag smäller det!

Idag invigs Friskis&Svettis Öster - en ny fräsch träningslokal.

Vi ska marschera från gamla lokalen, över stan, till den nya. Hoppas att det kommer många så att vi fyller upp Drottninggatan.

Jag tänkte försöka mig på en power walk till stan så får vi väl se om jag orkar gå tillbaka. Värmer upp med min ultimata lista på Spotify och ska snart äta lite till så att jag orkar utan mat några timmar =)

Johannes har 2 tentor nästa vecka så han är på uni större delen av idag och imorgon. Jag måste också förbereda lite eftersom hemtenta släpps på måndag.

Imorgon kommer familjen och hälsar på hos syrran några innergårdar bort, jag tänker givetvis våldsgästa. Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback