Hemtenta dag 2

Tröttis i huvudet nu, men fråga 2 är faktiskt i princip klar. Känner mig hyfsat nöjd och det var faktiskt en ganska intressant fråga!

Pratade med mami nyss och vi kom fram till att det nog är lite bra om jag iallafall börjar spåna på fråga 3. Särskilt eftersom jag har en betydande del kvar på fråga 1 som jag måste lösa på torsdag. Det blir nog bra det här. Tar en dusch och lite lunch på det bara så blir det bra.

Ska iväg och värda på F&S i eftermiddag. Igår var det mer energikrävande än givande. Mest för att vi är så många nu när det är blivande värdar som går bredvid. Det är ju självklart att de ska kunna få fråga och prova, det tar bara lite mer energi. Det ska bli roligt att prova på ett tisdagspass med nya människor som jag inte brukar värda med =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback