I väntan på att filmerna ska börja

Jag vet att det är tråkigt att läsa sånt här, men det är roligt att göra =)

1. Hur gammal är du om fem år? 29,5
2. Vem var den sista du träffade? Johannes
3.  Hur lång är du? 158 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Minns inte. På bio, Harry Potter.
5. Vem ringde du senast? Pappa
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Nu är det fint hemma =) Är ni hos kompisen nu? Puss finaste du! Till Johannes
7. Vad är dagens planer? Det som är kvar på dagen ska jag se på film.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på mängden information. Sms:ar oftast.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? De är numera gifta =)
10. När såg du senast din mamma? 3 januari, vi var hemma över nyår.
11. Vilken ögonfärg har du? Mörkbruna.
12. När vaknade du idag?
07:20 tror jag klockan ringde, det är Johannes som har kolla på den oftast.
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej...?
14. Vilken är din favoritplats? Det beror på humör. Skogen är härligt, sjöar och hav är härligt. Bara någon trevlig person är med så brukar det ordna sig.
15. Vilken plats föredrar du minst? Offentliga toaletter. Blä!
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Vet inte =)
17. Vad skrämde dig som barn?
Konstiga gubbar med pulver.
18. Vem fick dig att skratta senast? Johannes
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja, egentligen, det är dock ganska trevligt att lyssna på.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Endast bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Beror på, oftast agerar Johannes element så nattlinne behövs inte.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2, en är min och en är Johannes.
23. Hur många landskap har du bott i? 3
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nix pix, har aldrig varit full.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror på temperatur. Barfota i gröngräset en varm sommardag är inte fel.
26. Är du social? Översocial. I can not be stopped.
27. Vilken är din favoritglass? Gammaldags vanilj (glassen i Nora är fantastisk!)
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, spara och skänka.
29. Tycker du om kinamat? Helt ok.
30. Tycker du om kaffe? Usch nej. Synd att det inte smakar som det doftar.
31. Vad dricker du till frukost? Te eller vatten. Oftast te.
32. Sover du på någon särskild sida? Nej, men jag sover på någon sida.
33. Kan du spela poker? Japp!
34. Tycker du om att mysa? Ja! Med Johannes!
35. Är du en beroendemänniska? Ja.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej.
37. Vill du ha barn? Ja!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och franska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Jag har provåkt när det varit öppet hus.
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet. Usch, vad äckligt med pool.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Roliga saker med Johannes. Ex. resor, middagar. Och kläder...
42. Äger du dyra smycken? Vet inte. Har bara fått smycken i konfirmations- och studentpresent.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Lösgodis, en hemkola.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Vet inte..?
46. Välj ett ärr på din kropp? På vänster långfinger. Jag högg mig själv i fingret när jag skulle öppna en kassler med ett stor köttkniv.
47. Vad har du för ringsignal? Någon metallåt som jag tagit från Johannes.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja.
49. Flirtar du mycket? Nej.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I somras i Nora.
51. Kan du byta olja på bilen? Nope, men Johannes kan =)
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, jag håller hastigheten.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Liftarens guide till galaxen, del 1.
54. Läser du dagstidningen? När vi har någon.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? Jag kör bil i bilen. Sjunger gör jag då och då.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix Megapol är det som går här hemma, oftast på morgonen.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? SCD...osv. En kod till ett spel.
59. När var du i kyrkan senast? Någon gång i mellandagarna. Var på konsert i Arvika kyrka.

Så här i efterhand känns det som att jag har gjort det här formuläret förut...filmen på tv4 är för övrigt en hit som far...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback