Sömnkonstigheter

Idag är jag jättepigg, trots att jag bara sovit 6 timmar.

De senaste dagarna har vi gått och lagt oss vid 22 och gått upp ca. 7 och då har jag varit jättesliten...skumt?

Min teori är att tröttheten beror på PMS och vi får väl se hur pigg jag är om några timmar. 6 timmars sömn är i och för sig inte fy skam det heller...

Inte för att jag har supermånga läsare, men jag tänkte ändå höra om det är någon som har använt/hört talas om denna produkt.

Det är alltså en magnet som fästs i underkläderna och den ska både motverka PMS och menssmärtor. Någon som vet/hört något?

Kommentarer
mamma

Vi säljer den ! Har sålt några stycken men inte fått någon feedback ännu men jag rapporterar när jag får höra något.



Kram

2011-01-13 @ 16:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback